Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2009

καλως το 09


Αη Βασίλης


Αη Βασίλης έρχεται, αδέλφια μου, πηλάλα

με όλους τους προγόνους μας στο σβέρκο του καβάλλα

με μίαν διακοίνωσιν εκ μέρους του σουλτάνου,

κι αρματωμένος κι υψηλός ως κέδρος του Λιβάνου


Αη Βασίλη Τσεπελή, για πες μου, στο θεό σου

πως μας θωρείς ακίνητος;.. που τρέχει ο λογισμός σου;

που είναι το ραβδάκι σου, η κόταις σου κι η πήταις;

που είναι τα τραγούδια σου κι η τόσαις άλφαις βήταις


-Δεν έχω στόμα να σου πω και γλώσσα να μιλήσω,

κι ούτε θα κάτσω γελαστός για να σας τραγουδήσω,

Από πολέμους έρχομαι,σε πόλεμο πηγαίνω,

και το ραβδί μου έγινε σπαθί ξεγυμνωμένο.


-Αφήστε τις τσαμπούναις σας, αφήστε της ροκάναις,

κι ακούστε της Αγιάς Σοφιάς της ξακουστές καμπάναις.

Εφέτος αίματα διψώ και σπαραγμούς και φόνους...

αυτός ο χρόνος πούρχεται αξίζει χίλιους χρόνους.


Είπεν αυτά και άστραψαν τριγύρω μου μαχαίρια,

κι ενώ εγώ επρόσμενα με σταυρωμένα χέρια

για να μου κάνει μποναμά κανένα ζαχαράτο,

μου δίνει μιά εις τον σαυρό και με ξαπλόνει κάτω.


Συ σώσε, ω θεάνθρωπε, κι εμέ και την Ελλάδα

από του Άη-Βασιληού την τόση αγριάδα.


Γ.Σουρής Ιανουάριος 1886

(διατήρησα την ορθογραφία του πρωτοτύπου από τα άπαντα του γ.σουρή πλήν του πολιτονικού)


με το καλό το 09

καλώς μας ήλθε

εύχομαι να μας φέρει

τά καλήτερα


38 σχόλια:

ολα θα πανε καλα... είπε...

Με το καλό λοιπόν!

koulpa είπε...

όλα θα πάμε καλά...
xaxa να το ποδαρικό.. θα σε ενημερώσω στο τέλος του χρονου..:):)
χαχα εντάξη μη φοβάσαι δε θα σου επιρήψω ευθύνες:):)
ας τον κάνουμε καλό με το ζόρι στον περιγυρό μας και βλέπουμε για τον υπόλοιπο κόσμο:):)
καλή χρονιάααααααα:):)

diva είπε...

..αυτό το "διατήρησα την ορθογραφία" διατί το βρίσκω περιττό;
χαχα
Καλή Χρονιά κουλπίε μας!

koulpa είπε...

xaxa diVa μου
είναι για να μην αποδόσετε τα λάθη στη μη λειτουργία του σπελ τσεκ..:):)
καλή χρονια ξεκαρδερινοdiVaκι μου.. θα κανονίσουμε να είναι μια καλή χρονιά:):)

------ είπε...

Αντε...Χρονια Πολλά και καλά...με υγεια έτσι;;;Πανω απ`όλα

Kaveiros είπε...

Καλή χρονιά!!!!!!

koulpa είπε...

Νανά Τσούμα
xaxa για τί άντε;:):)
καλή χρονιά με υγεία και χαρά:):)

koulpa είπε...

kaveiros
καλή χρονιά φίλτατε:):)

σοκολάτα πορτοκάλι είπε...

:-)) απαρετιτι ι διεφκρινισι γιατι προσ στιγμι αναστατοθικα με τα ωρθογραφικα λαθακια!

Καλο νέο έτος!
Φοβαμαι ομως πως ολο και κατι θα στραβώσει... υπαρχη λώγος να ίμε ηπερεσιοδοκσι στις γιωρταίς?

kakaskimos είπε...

Xronia polla kai kala

Κώστας είπε...

KOULPA
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!!

Tali είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ
ΜΙΣΤΕΡ ΚΟΥΛΠΑ!!!

Λογω της ημερας σας στεφω Ιπποτη της Τιμης !!!

(για καλο και για κακο τη λιμνη παντως την εσκαψα γυρω απο το παραθυρι της θυγατρος μου)

χχχχχχχχχχχχχχ

koulpa είπε...

χαχα σοκολάτα πορτοκάλι
μα η ορθογραφία επι των ημερών μου άλλαξε 2 φορές.. πόσο μάλον απο το 1880..:):)
καλή χρονιάαααα:):)

koulpa είπε...

kakaskimos
καλή χρονιά με υγεία και χαρά:):)

koulpa είπε...

κώστας
καλή χρονιά και χρόνια πολλά φίλε:):)

koulpa είπε...

talisker
καλώς ήλθατε:):) η πρώτη νέα άφιξη του χρόνου!!!:):)
ΩΩΩΩ τι τιμή:):)
(διοτι η τιμή τιμή δεν έχει και χαρά στον που την έχει):):)
χαχα περιμένετε το νερό και τους κροκόδιλους; κι εγώ θα προπονηθώ στο άλμα επι κοντου.. ή επι ψυλού;..:):)
καληνυχτούδια και καλή χρονιά κι απο εδω:):)

maya είπε...

μωρέ μας τα φέρνει!
ξέρουμε να τα ξεχωρίσουμε?
αντέχουμε να τα αρπάξουμε?

εκεί σε θέλω!
:))))

πολύχρωμο νάναι το 2009
και χαμογελαστοί όσοι μπορούμε!
καλύτερα είναι...

σε φιλώ κούλπα μου!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Φαν-τα-στι-κο!!!!!
Φοβάμαι να ομoλογήσω πως το βρίσκω και....επίκαιρο....
Να είσαι πάντα καλά!!!

Για το Νέο Χρόνο εύχομαι ΥΓΕΙΑ,ΧΑΡΑ, ΑΓΑΠΗ, ΓΑΛΗΝΗ και προπάντων ΧΑΜΟΓΕΛΟ.
ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΧΡΟΝΙΑ!


Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Skouliki είπε...

χρονια πολλα με υγεια πανω απο ολα

σορολόπ είπε...

Από έμπνευση βλέπω μια χαρά τα πάτε :)

..οπότε θα ευχηθώ υγεία και ευημερία για το 2009 :)

Ra Ma είπε...

Στην αρχή θεώρησα πως η ορθογραφία ήταν δική σου και μου φάνηκε ...φυσιολογικό :)))
Καλή χρονιά με υγεία!!!

koulpa είπε...

xaxa maya μου
θα κάνουμε ότι μπορούμε.. ελπίζοντας για το καλήτερο:):)
ελπίζω να περνάς καλά και να μας έλθεις γεμάτη.. χαμόγελα.. χρώματα..:):)
καλη εβδομάδα:):)

koulpa είπε...

γλαρένια μου
κι εγώ έπεσα πάνω του τυχαία ψάχνοντας στα άπαντα για κατι επίκαιρο.. αλλά δε το φανταζόμουν τόσο επίκαιρο..:):)
καλή χρονιά και χρόνια πολλά κι από εδώ:):)

koulpa είπε...

souliki μου
χόρνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία και χαρά:):)

koulpa είπε...

xaxa σορολόπ μου
η έμπνευση ανήκει στο σουρή.. εγώ απλά το ξέθαψα:):)
καλή χρονιά και χρόνια πολλά:):)

koulpa είπε...

χαχα radiomarconi
δε ξέρω ποιά ήταν η επικρατούσα ορθογραφία πριν 120 χρόνια.. μη έχοντας σχέση με την ορθογραφία δεν εισάγω προσωπικές πινελιές όταν αντιγράφω..:):)
χαλή χρονιά και χρόνια πολλά:):)

Roadartist είπε...

Οτι καλυτερο για σενα και για τους ανθρωπους που αγαπας ;)

Σοφία είπε...

Καλή χρονιά και ό,τι ποθείς στην αγκαλιά σου!

patsiouri είπε...

Οτι εύχομαι για μένα το εύχομαι και για όλους μας παιδιά...
Καλή Χρονιά!

koulpa είπε...

roadartist μου
επίσεις.. ότι επιθυμείς να στο φέρει το 09:):)

koulpa είπε...

χαχα σοφία μου
ελπίζω όχι όσα παράθεσα στο προηγούμενο πόστ..:):)
ευχαριστώ καλή μου και καλή τύχη μας εύχομαι:):)

koulpa είπε...

patsiouraki μου
να γίνουμε καλήτεροι άνθρωποι;.. μακάρι όλοι.. η ελπίδα πεθαίνει τελευταία:):)
καληνυχτούδια:):)

bluesmartoula είπε...

Κούλπα μου,

Χρόνια Πολλά και Καλά!
Με υγεία

Μπλέ Καληνύχτα

Talisker είπε...

κατα Ντιβα ..Κουλπιε

περασα να ελεγξω τη στολη σας ..

ωωωωωω

Ιπποτα μου δεν το μαθατε??

επιστρεφει η Τσουγδω

παρακαλω εχω δωσει εντολη να φωταγωγηθει ο κηπος


κατα την ενδεκατη να ειστε εκει με την αμαξα.

δεν εχετε αμαξα???

Μαμυυυυυυυυυυυυυ
φερε μια κολοκυθα απο τον μπαξε!

πφφφφφφ σιγα το πραγμα!!!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

koulpa είπε...

bleusmartoulis μου
χρόνια πολλά και καλό μας χρόνο:):)
καλημερούδια:):)

koulpa είπε...

χαχα talisker
έρχομαι να δω:):)
χαχα καλά η κολοκύθα
γυάλινο γοβάκι μη μου βάλετε μόνο:):)
καλημερούδια:):)

geokalp είπε...

ας ελπίσουμε όσο το περνάμε αυτό το 9 να γίνεται και καλύτερο, όχι τόσο από το 8, όσο από τον ίδιο του τον εαυτό, όπως μπήκε!
καλυτερη χρονιά κι από 'μένα!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.